West Ham United statement

West Ham United can confirm the newspaper article published this morning in the Daily Star, relating to alleged player and staff wages is not based on any club document, the figures contained within it are totally inaccurate and the document is a hoax.

The Daily Star made no attempt to validate the document with the club prior to publishing it. The club would also like to state that it would never disclose such confidential information in the public domain.

West Ham United will make no further comment with the matter now in the hands of the club¹s lawyers and the Press Complaints Commission.