West Ham United - Daily Star

Today's issue of the Daily Star [Wednesday 21 July 2010] contained the following apology to West Ham United:-

"On May 5 2010, we said that we had obtained a document detailing the salaries of players and key managerial staff at West Ham.We are satisfied that the document was bogus and the published details contained a substantial number of inaccuracies.

"We apologise to West Ham, the players and staff referred to in the article for any embarrassment we may have caused."